Saturday, February 23, 2008

BLOG

Nadat we gisteren weer ergens enorm verwend zijn (wat kan die Frans koken!!!) werd ik natuurlijk door onze superblogger, vriend J., aangesproken op de content van mijn webruimte.. Ja, die is eerder leeg dan vol en ja daar kan ik een hoop van leren als ik naar hem en naar de inhoud van zijn prachtige webstek kijk. Tijdens het eten gisteravond stuntte gastheer F. met de hobbybrander om zo een waanzinnige creme brulée op tafel te toveren en hup: vriend J. maakt er een filmpje van en dat staat 's avonds direct voor de hele wereld te bekijken. Petje af voor de wijze waarop hij dat doet. Kan ik een hoop van leren.
O ja.. Vanavond ga ik nog iets over ons plaatsen om de daad maar eens bij het woord te voegen.

Wie de capriolen van chef F. met eigen ogen wil aanschouwen: www.eeuwigheid.nl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home